Kitabı maalesef hiç sevmedim çok basit yazılmış çok rahatsız edilecek kelimeler çok rahatsız edilecek yazılar ve konular vardı yani kitap sadece tecavüz üzerine yazılmış basit bir kitap geldi bana fazla rahatsız oldum kitabı okurken kitaba giren her kadına taciz edilme kadına hakaret kadına bağırma kadını alı koyma bu şekilde yazılmış ve ben gerçek anlamda Bu kitap okurken Ne oluyor ya Her sahnesinde de mi bu yaşanır diye diye kitabı bitirdim
Baş karakterin bu kadar acı çekip kendisine tecavüz etmek üzere olan bir baş karakteri sevmek kendini edinen işkenceyi Affetmek tuhaf geldi yani kitabı bu yönden hiç sevemedim