·355 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2024 20:18 Okuduğum en güzel kitaplardan biri oldu. Oldukça akıcı, sıkmayan, yormayan, küçük bir kız çocuğun dilinden ırkçılığa, önyargıya, dünyaya, adalete, eşitliğe, aile ilişkilerine, eğitime ve hukuk sistemine, güzel bir yolculuk yaptım. Dokunaklı, muhteşem bir kitap okudum.