·360 syf.····Okunma: 09 Eylül 2024 11:51 Genel olarak beğendim gibi ama seri olacağı için muhtemelen çok yarıda bitiyor bu yüzden canım sıkıldı çünkü yarım hikayeleri sevmem :( devam kitabı çıkınca alırım muhtemelen.
Ayrıca bu kitapta beni en çok çeken şey kapağı olmuştu sırf onun için aldım bile diyebilirim.