“İnsanlığımı Yitirirken” kitabı son kitabı, adeta bu kitaptan sonra söylenecek sözü kalmamış gibi.
‘İntihar ediyor.’
Ruh dünyası karmaşık, zihinsel ve fiziksel açıdan sağlıklı olmayan ve yaşamının rengi Dostoyevski tonunda.
“Nereye gidersem görürüm eşsiz kudreti
Her diyardaki ve de her insandaki.”
Ne yaşamış içinde bu insan diyerek okuduğum bir kitaptı, yaşanmışlık yönünden hayrete düşürmüyor, sadece karmaşası ve kafasının tuhaflığı ilgi çekiyor.
“Gözlerimi açıyorum. Hatırlamanın o geçici neşesini dahi yaşayamıyorum.”