Tutunan İnsan
@tutunaninsan
Takip Et
"Emin olma duygusunu çok özledim. Nereye elimi atsam şüphe. "
Şeker Portakalı
José Mauro de Vasconcelos
Alıntı
473 beğeni
·
8 paylaşım
·
1 alıntı
·
5,9bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Zephyr
Şüphe iyidir. Başına gelecekleri önseziyle anlayabilir, başıja gelecekler konusunda da tepki kabiliyetini azaltır. "Zaten böyle olacağı belliydi."
Zephyr
Fakat ileri evre paronaya sebebidir. Gereğinden fazla düşünmek insanlıktan çıkarır.
Gizle
Mavi
Bütün şüphelerimde haklı çıkmaktan yoruldum
2