"Emin olma duygusunu çok özledim. Nereye elimi atsam şüphe. " Şeker Portakalı José Mauro de Vasconcelos
Alıntı
··1 alıntı·
5,9bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şüphe iyidir. Başına gelecekleri önseziyle anlayabilir, başıja gelecekler konusunda da tepki kabiliyetini azaltır. "Zaten böyle olacağı belliydi."
Fakat ileri evre paronaya sebebidir. Gereğinden fazla düşünmek insanlıktan çıkarır.
Bütün şüphelerimde haklı çıkmaktan yoruldum