Kitap hakkında..
Müthiş keyif bir kitap okudum.
Kitapta anlatılan olaylar ve bu olayların kahramanları, kaynakçaları verilerek..- yer yer resimler ve portrelerle desteklenmiş , beslenmiş.. -
tarihsel izleri, olayları takip ederek ,
- Edebiyat, belirli bir bilgi türüdür, edebiyat..."belirsiz biçimlerin mükemmelleştirilmesidir.-
diyen yazarın kurgusu ve üslubuyla günümüze taşıması büyük başarı..
Sonuç itibariyle benim için çok keyifli bir okuma oldu.
Kitaptaki bir çok karekterleri
Yenta, herşeyi gören Yenta başta olmak üzere unutabileceğimi sanmıyorum.
Çok hassasiyet göstererek, içine gömülerek okumuş olmama rağmen bir defa daha okuyabilsem bu kitabı..