"Çünkü insan gerçek dostlarını kara gününde yaşadığı o talihsizlik anında tanıyordu."
Alıntı
·1 alıntı·
1.828 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Katılıyorum ama bence çoğu zaman da mutlu gününde tanıyor. Gerçekten dostsa mutlu gününüzde yanınızda olur. Ama değilse işte o gün ortalarda görünmez 🌿