·176 syf.····Okunma: 12 Eylül 2024 01:28 Boşluk. Yani bu kitap ne anlatiyor neden yazılmış asla anlamadım. Karakterlerde de herhangi bir derinlik sempatiklik asla yok. Dili çok eleştirilmiş bence zor değildi ama yazarın olayları anlatma biçiminde kopukluklar vardı akmıyordu yani asla. Filmini de izleyeceğim en yakın zamanda bakalım. Onun haricinde Gatsby bilmiyorum bana yeterince muhteşem gelmedi evet havalı bir adam falan ama hikayesi sağlam değil bence her ne kadar böyle düşünmemiz istenmişse de. Tom ve Daisy zaten aşırı toksik bir çift çok yanlışlar yani. Anlatıcı yani Nick 'neden anlattın? sksjsk' bir de Nick bana hep kadın vibe'ı verdi hiç erkek olduğunu kabullenemedim Jordan da aynı şekilde erkek vibe'dı ve o ikisinin arasındaki etkileşim de çok manasızdı mesela. Bir sayfada Gatsby'nin günlük planı ve hedeflerini buluyorlar da babası gururlanıyor ya orada dünyanın en komik şeyi harbi.