kitap genel olarak kadınların yaşadığı zorluk üzerinden gittiği için yazarı düşündüğümde bunun çok zor olduğunu düşünüyorum. yine de yazar hiç belli etmemiş ve her şeyi ile çok güzel bir eser koymuş ortaya bunu rahatlıkla söyleyebilirim. güzel bir kitap olduğu içinde tavsiyemi veririm tabii ki. iyi okumalar.