Kötü Çocuklar - Soluk Soluğa
#okudumbitti -SPOİLER MEVCUT-
Benim bu seriyi beşinci okuyuşum oldum. Bu seride anlamadığım şekilde beni çeken bir şey var. Ben bu bakışı açısını asla sevmiyorum. Hele aşk üçgeni asla asla sevmiyorum. Kitabı zamanında okuokunun 10 tl indirimlerinden almıştım. Canım zamanlar :') Kitabın benim için inanılmaz bir yeri var. Nereye gitsem yanımda taşıdığım on senedir baş köşemdeki bir seri. Bunun sebebi Cash. Bunu bir aşk olarak söylemiyorum. Cash çok güçlü, çok önemli bir karakter. Hayatı boyunca yaptığı fedakarlıklar yüzünden yaşadığı yorgunluk çok büyük. Hem Nash kimliğini taşımak hem kendi olabilmek çok zor bir süreç. O yüzden Cash Davenport benim için çok önemli. O küçük 16 yaşındaki kız çocuğu için oldukça önemliydi. Şu an 26 yaşında olan bir kadın için hala çok önemli. Her okuduğumda hala aynı hisle, aynı coşkuyla okumaya devam ediyorum. Hala gözlerim doluyor. Hala çığlıklar atıyorum <3
Cash ve Nash kardeşlerinin isimlerinin çıkış noktasından, hayat hikayelerine kadar hepsi çok güzel işlenmiş bir kurgu. Keşke bizim ülkemizde de yurtdışında gördüğü ilgiyi görebilseydi. Goodreads puanlarına bakarsanız kitabın değerini görebilirsiniz.
DİPNOT: Kitap o kadar sarardı ki halini görseniz perişan :D