Aşktandır
Puan vermedi·1062 syf.··
2024 5. kitabı
Her şey ne uğrunaydi aşk mı ? Birbirini o kadar seven iki insan herşeye rağmen birlikte olabilidiler mi ? hepsinin cevabı bu soluksuz okuduğum kitabın içinde . Kitap , okuduğum kalın kitaplar arasında en akıcı olandi ve en çok hissetirendi ben de oradaydım ve anna'ya hayrandım Anna Kareninayi okurken kendimi Rusya aristokrasinin içinde buldum roman çok güzel ilmek ilmek islenmisti .kendinizi , okurken dollynin evinde yada levinin bahçesinde bulabilirsiniz Anna ılımlı hırslı ve güzelliğiyle dillere düşmüş Petersburg sosyetesinde adı tanınan bir kadındır herşey Moskova'ya dolly ve stiva'nin arasını düzeltmek için gittiğinde başlar romanını tamamını anlatmayacağım çok uzun ve güzel bir hikayeleri vardı beni etkileyen karakter annaydi. kadın olarak hemen onu kinadım çünkü çok daha kolay geldi bana , oğlunu secmemisti sevmediği kocasını secmemisti ne uğruna aşk uğrunamı yoksa seçebilme özgürlüğü uğrunamı daha sonra kendimi onun yerine koydum ağzımızda sürekli dolandığımız empati kelimesi simdi bizzat uygulanmıştır/m ve onu anlıyordum aşık olmak hepimizin hakıydı o dönemde boşanan kadınların kınadığını ,bitmiş fakat hala devam eden evlilikler ve dahası... Anna'nın basina felaket gelmemişti sadece çok büyük bir aşk yaşamıştı dollynin cesaret edemediği fakat onunda içten içe istediği aşk Farketirmeden Anna sosyetede yeni bir devir aşmıştı kadınlarin aşık olabileceği ve seçebilicegi, öyle bir kadındı Anna Karenina. kitabın Anna'dan sonraki kısmı tamamiyle yazarın içsel yolculukları ve düşüncelerini Levin üzerinde ortaya çıkmasıydı bu kitap kolay okunan fakat derin anlamlar cikarabilicegim bir kitap olarak kalıcak her zaman bir şey daha itiraf etmem gerek Anna hala seni kıskanıyorum bir insanda olmayan çok şeye sahiptin ve farkinda değildin belki de farkındaydın ama kayıtsız kaldın. aklımın bir köşesinde çılgın bir aşık olarak kalicaksin .
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,7bin okunma
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.