Yazarın okuduğum ilk kitabı çok beğendim. Sanki o mutfakta pişirdiği yemeklerin tatlarını, baharat kokularını ocağın sıcağına kadar içinizde hissettiriyor. Ölümün soğuk yüzüyle başlayan kitap aşkın büyüsü ve gücüyle bitiyor. Pir-i Lezzet olan adını son ana kadar öğrenemediğimiz kahramanımız aşçıbaşı bizi mükemmel bir hikayenin içine çekiyor. Diğer kitaplarınıda okumayı düşünüyorum. Tavsiye ederim.