Puan vermedi·510 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2016 00:00 Kitap, iyi ki okudum dediğim kitaplardan biri oldu. Eserde adeta ilmek ilmek dokunmuş bir serzeniş, bir eleştiri yumağı olduğunu gördüm ve yazarı kendime çok yakın hissettim. Düşünceleri, insanlar üzerinde dönen oyunları, insanların zaafları ve en başta da dini duygularının nasıl kullanılarak adeta birer piyon haline getirilmesi ile ilgili değerlendirmelere bayıldım. Gerçekten de insanları kandırmak için yapılanları dikte etmeden okuyucuya kendi gözüyle görebilme fırsatı sunan bir eser olduğu kanaatindeyim. Ve sırf bu yüzden bana iyi ki dedirtti. Bir ideoloji uğruna nasıl korkunç şeyler yapıldığı muhteşem bir şekilde anlatılmış.