Stephen King'in kitaplarını severim ve kendisinin korku yazmakta oldukça başarılı olduğunu da çok iyi bilirim ancak neden bilmiyorum ama bu kitap beklentilerimi pek karşılamadı. Belki de çok abartıldığı için beklentimi çok yükselttim ve bu yüzden de hayal kırıklığına uğradım bilemiyorum. Kitap elbette kötü değildi, yazar o gerilimi ve ürpertici atmosferi okuyucuyu her bir sayfada ustaca yansıtmıştı ancak dediğim gibi benim kendimce kurduğum beklentimin biraz aşağısında kaldı. Yine de kitabı kısa sürede okuyup bitirdim, oldukça sürükleyiciydi. Önerir miyim? Evet, öneririm ama kesinlikle en iyi korku romanı olduğunu söyleyemem.