7/10
·520 syf.··
2024 10. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 14 Eylül 2024 10:14
Filmlerde ve kitaplarda sık sık gördüğümüz çoğu zaman nefret ettiğimiz o sarışın zengin kızlardan biri olan Alena Doran'ın hikâyesi. Çoğu şeyin dışardan göründüğü gibi olmadığını anladığımız bir kitap. Biraz daha içeriğe ve karakterlere odaklanacak olursak kitapta sürekli Alena'nın yemek yememesi sadece su kahve ve bazen de salatayla beslenmesinden bahsediliyor kız bir haftada 8 kilo veriyor bakın 8 bu kadar çabuk kilo kaybeden ve doğru düzgün bir şeyler yemeyen biri nasıl o kadar sağlam durabilir veya hiç mi şekeri felan düşmüyor bu kızın anlamadım. Neyse bir ara adı sıkça duyulan Ege diye bir karakter var Alena'nın onla evlenmesi isteniyor şirket için bir anda oluyor ve bitiyor bütün bunlar sayfa sayısı çoğalsın diye mi konulmuş anlamadım hem annesi oyle boyle bir karakter degilken hemen bu işten vazgecilmesi de aşırı sacma geldi bana. Ayrıca Alena'nın İnci ve Eylül diye de iki arkadaşı var kız Eylül'ün sürekli sevdiği çocuklarla çıktığından felan bahsediyor hatta bir ara Eylül Alena'ya sürtük felan diyor ama Alena hâlâ bunlarla takılmaya devam ediyor anlamıyorum orayı ne kadar salakta olsan bırakırsın su kızları. Erkek ana karakter Milas Adin var bir de Milas başta çok soğuk içine kapalı gizemli aşırı havalı bir karakter gibi gösteriliyor ama sonrasında değişiyor tabi bir de Duygu var mesela Duygu da birden değişiyor pasaklı bir kızdan marka giyinen çok güzelleşen bir kıza dönüyor ama bunun nasıl olduğunu yazar anlatmamış hiç Duygudan da okusak güzel olabilirdi. Bunların ortak arkadaş grupları felan var kitabın belli bir bolumunden sonra hiç yoklar, hiç bahsedilmiyorlar Duygu gibi. Kitabın sonuna doğru sadece Alena ve Milasa odaklanmış yazar diğer karakterlerden bahsedilmiyor sadece sonuna doğru büyük bir şeyler ortaya çıkıyor o kadar bu büyük şeyler ortaya çıkmadan önce de Soyhan diye bir yerde Pars ve Pamir isminde iki karakterle daha karşılaşıyoruz tabi bir de Açelya var bu üç karakterin de 3 ayrı kitabı var ayrıca. Neyse çok boş yaptım kitapta beğenmediğim en net şey çok saçma bitmesiydi ve dediğim gibi bazı karakterlerin birden yok olmasıydı. Bazi olaylar var mesela bu olaylar 2. Kitapta ortaya çıkacak fakat o zaman Alena'nın gözünden okumayacagiz onları Alena'nın gözünden okumak isterdim ayrıca Milasin gözünden de tabi. Genel olarak ben beğendim şans verilebilir.
Onun ŞeytanlarıBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 20204,293 okunma
·
109 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
jeynep
Gönderi Sahibi
Ne yazmışım ya