Puan vermedi·192 syf.··
2024 53. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 13 Eylül 2024 23:40
Kaç yaşına gelirsem geleyim hâlâ çocuk kitapları okumayı seviyorum :) özellikle de sevgili oğlum @Ahmett_Ka'le birlikte. Kesinlikle eğlenceli ve özgün bir hikaye fakat çocuk kitabı olduğunu düşünmüyorum bu yüzden 11 yaş altı çocuklara tavsiye etmiyorum. Kesinlikle 11+ bir kitaptır. Bu nedenle,çocuklarınıza okumak istediğinizde veya çocuklarınızın okumasına izin vermek istiyorsanız dikkatli olun. Keyifli okumalar:)
Çocuk Kitapları
De HeksenRoald Dahl · De Fontein Jeugd · 2016710 okunma
·
146 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.