Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 13 Eylül 2024 23:40 Kaç yaşına gelirsem geleyim hâlâ çocuk kitapları okumayı seviyorum :) özellikle de sevgili oğlum @Ahmett_Ka'le birlikte.
Kesinlikle eğlenceli ve özgün bir hikaye fakat çocuk kitabı olduğunu düşünmüyorum bu yüzden 11 yaş altı çocuklara tavsiye etmiyorum. Kesinlikle 11+ bir kitaptır. Bu nedenle,çocuklarınıza okumak istediğinizde veya çocuklarınızın okumasına izin vermek istiyorsanız dikkatli olun. Keyifli okumalar:)