·152 syf.····Okunma: 14 Eylül 2024 20:57 Merhabalar. Uzun zaman sonra ilk kez inceleme yazma isteği duydum. Kitabı bitireli daha on dakika olmadi. Ben duygusal olarak kötü olduğum zamanlarda okudum bu kitabı. Kitap bana iyi geldi. Sanki kitabı ben yazmışım. Yazdığım günlüğü okuyormusum, kendimle yuzlesip konuşuyormuşum hissini verdi. Kitabı kitapçıda gördüm, elime aldım yerine koydum. Sonra internette yine karşıma çıktı ve aldım. Demek ki bu hisleri hissetmem gerekiyormuş. Yazara teşekkür ediyorum duygu geçişini bu kadar sağlamak büyük başarıdır bence. Yeni kitapları çıktığında bu sefer beklemeden alacağımı da belirtmek isterim. Herkese keyifli okumalar.