Celal Kuru
@celaliyye · 1yıl
Takip Et
Şu dünya üzerinde en çok kıskandığım sesi güzel olan insanlardır. Şöyle "Ey azizler işte başlarız söze" diyerek bir mevlid okumayı çok isterdim ama sesim o kadar bed ki... Neyse, hayırlı kandiller.
İnsan ve Hayat
45 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
1.153 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
ilyas tavukcu
"Geldi bir akkuş kanâd ile revân Arkamı sığâdı kuvvetle hemân" burası okunurken ayağa kalkıyor ya, sanki efendimiz içeri giriyor gibi oluyor.
5
ilyas tavukcu
youtu.be/KAh6tlgTbZg?si=...
1
1 yanıtı göster
Gizle
ilyas tavukcu
Veladet bahrini ayrı bir seviyorum, sesim güzel olsaydı büyük bir camide okumayı çok isterdim.
3