Şu dünya üzerinde en çok kıskandığım sesi güzel olan insanlardır. Şöyle "Ey azizler işte başlarız söze" diyerek bir mevlid okumayı çok isterdim ama sesim o kadar bed ki... Neyse, hayırlı kandiller.
İnsan ve Hayat
··1 alıntı·
1.153 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Geldi bir akkuş kanâd ile revân Arkamı sığâdı kuvvetle hemân" burası okunurken ayağa kalkıyor ya, sanki efendimiz içeri giriyor gibi oluyor.
Veladet bahrini ayrı bir seviyorum, sesim güzel olsaydı büyük bir camide okumayı çok isterdim.