Puan vermedi·88 syf.····Okunma: 15 Eylül 2024 00:00 Ablamın "çok kolay okunuyor,hemen bitirirsin" demesine karşın çok zorlanarak bitirdiğim bir kitap.Yaşlı bir denizcinin hikayesini anlatıyor.Yazılarının boyutu nedeniyle hızlı okunduğu söyleniyor ama ben kullanılan kelimeleri zor buldum.Sarmadı diyelim.Uzun süre bitiremedim.Ben yazsam balıkçıyı teknedeyken öldürürdüm mesela.Ama aşırı kötü değil tabi ki okuyabilirsinizz.