İlk kitaptaki iç sesler ve ilahi bakışı burada da devam ederek beni bir tık gerse de son yüz sayfada olaylar güzel açıldı, konu sardı ve baya iyi ilerledi. Ben Tristianı sevsem de malesef Danteci oldum ve hatta bunun da kalmadım serinin ikinci kitabında Moranayla bile shipledim dieşdşeşd Amara olmasa ve Tristiana da az biraz yanık olmasam bu shipi de savunurdum da neyse dşeşdşeş serinin üçüncü kitabını çoook merak ediyorum Danteyi okumak için sabırsızlanıyorum