Her zaman hatırımda kalacak kitaplardan birisi.
Kitabı okurken yazarla sohbet ediyor gibi hissetmek çok güzel bir duyguydu.
Bırakın bu çağ da insanlardan göremediğimiz sevgiyi ve değeri kitaplardan alalım ki ; sevginin ve değerin asıl anlamını kitaplardan almış olmanın mutluluğu ile insanlara karşılık verelim...