Bu cildi öbürlerine göre daha çok sevdim.Kanameyi seviyor muyum soğuyor muyum emin değilim?Başrole değer veriyor gibi ama bir yandanda vermiyor gibi.Asil vampir kızın geçmişini öğrenmek istiyorum aynı şekilde kanameninde.
Spoi olmasın ama zeronun tanıdığı yeni gelen kişiye aşırı sinir oldum.Bir insan nasıl böyle bir şey yapabilir anlamıyorum.