Ön yargılı yaklaştığım ama bir yandanda merak ettiğim bir seriydi ve şunu söyleyebilirim ki harikaydı.Okurken çok güldüm,beni çok eğlendirdi.Yazılma zamanına fln bakarak böyle harika ve eğlenceli bir seri çıkması şaşırtıcı kesinlikle öneririm.Kötü yorum yapanlara aldırış etmeyin derim.