Bitirir bitirmez yorum yapmak istedim. Çok güzel bir kitap. Akıcı bir dille yazıldığı için keyifle okunuyor. Gelelim mürşid Efendi'nin içinden çıkılmaz haline. İlk başta bu kadar iyi niyetli olmasa belki bu hayatı yaşamazdi. Şimdi yaşadığımız ve ilerde yaşayacağımız hayatlar hep kendi seçimlerimiz. iyi niyetine yenik düşüp kötu bir kadınla evlenip hayatı mahvolan bir adam ve onu düşmanı gibi gören kızının gözünden güzel bir kitap. Gönül isterdi 1000 sayfa olsaydı da hemen bitmeseydi. Acımak