- "Bence, bazı insanları öldürmek gerekiyor." "Vay be. Nedenmiș o?" - "Yok olmaları için."
Sayfa 130·Kitabı okudu
Alıntı
·2 alıntı·
1.492 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitap bende vardı ama yarım bırakmıştım okuma listesine alındı
Betül
Gönderi Sahibi
Pişman olmayacağınızı düşünüyorum. Henüz bitirmedim fakat çok sürükleyici ve keyifli ilerliyor.