Yine lisede okuduğum bir kitap. Fakat bu kitap uzun zaman hafızamda kaldı. Çünkü ilk okuduğum zaman kitabın son 40 sayfasının yırtılmış olduğunu fark etmemiştim. Tam katil kim diye öğreneceğim sırada hayal kırıklığı ile yıllar sonra gidip kitabı aldım ve okudum. Tavsiye ederim.