8/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2017 24. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2017 20:54
Kitap, Nazilerin atom bombası yapım etkinlikleri ve karşı müttefiklerin bunu engellemenin yanı sıra kendilerininde bunu gerçekleştirmeye çalışmaları üzerine kurulu. Olaylar, kişilerin diyalogları hatta iç sesler tarihi hikayeleştirmiş, daha güzel ve okunabilir yapmış. Bir çok deha fizikçinin Alman olduğunu öğrenmemizin yanı sıra,Nazilerin kısa sürede bilimde ve teknolojide ilerlediğini görüyoruz Google Earth açıp kitapta adı geçen yerlere baktım. İmkanım olsa gider gezerdim. Oturmaya mı geldik dünyaya. Neyse imkan ve zaman meselesi deyip avunuyorum. Bugün Dünyanın her yerini saran ölüm, savaş, ateş, açlık, sefalet vs. bakınca Hitler başarılı olsaydı acaba daha mı kötü olurdu diye soruyorum kendime. Bu kitaptan sonra bir de karşı tarafı kendisinden okumak isteğim oluştu. Gerçekten Hitler anlatıldığı kadar kötü müydü?
Teknoloji
HesaplaşmaAtakan Büyükdağ · Destek Yayınları · 20171,059 okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.