Oda Sensei’nin bu ustalık eserinde inanılmaz bir karakter havuzu var. Derinlemesine tüm karakterleri işlemiş olması seriyi oldukça uzatıyor. Hala işlemediği onlarca karakterin olmasını göz önüne aldığımızda serinin bir on yılının daha olduğunu söyleyebiliriz ama Oda ısrarla bitirmek istediğini dile getiriyor. Serinin artıları çok fazlayken eksileri de bir o kadar var. Kervanı yolda düzmüş olmasını pek çok yerde hissettiriyor. Güç sisteminde pek çok kusur var. Bu seriyi bir battle shounen olarak okumak yerine bir storytelling seri olarak okursanız daha memnun olursunuz.