·540 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2024 01:02 Feyre'nin destansı öyküsünü kitabı bitirdiğimde gelen tamamlanma ve tatmin hissiyle adeta hissettim. Romantizmi , kurgusu , karakterleri, her ayrıntısı ayrı anlamlı geldi.
Anlatım dili : gayet akıcı
Kurgu : 10/10
Unutup tekrar okumalık : yes
Eleştirebileceğim yönleri : kötü karakter farcry oyunlarındaki gibi çekinik kalmış.
Onun haricinde şu an kitaba hayranlık duyduğum için varsa da yok oldu.
Umarım diğer kitapları okuduğumda da iyi ki bu kitap seri olmuş derim .