Kitap karakterlerin ağzından anlatılan üç bölüme ayrılmış. Birinci bölüm bir erkeğin ağzından yazılan kadın karakter olmasına rağmen müthiş. Böyle başladıysa ileride şahlanmaya başlar diye düşündüm ama sayfalar ilerledikçe ritim düşmeye ve sıkmaya başladı. Ama yine de çok beğendiğimi söylemeliyim.