Gül Hırsızı | Kitap Yorumu
Merhaba uzun zamandır paylaşım yapmadığımın farkındayım.İlk paylaşımı bu kitapla yapayım o zaman.Birkaç aydır şiir kitabı okumuyordum.Çok iyi geldi bu kitap bana.Kitapta 14 farklı şiir var.Hepsi de birbirinden anlamlı şiirler.Bazı şiirlerinde kaybedilen bir çocukluk, insanın içsel hesaplaşmaları bazılarında ise toplumsal sorunalrdan bahsedilmiş.Kısa ve öz.Hepsinde vermek istediği mesaj ve duygular çok güzel anlatılmış.
Pişmanlık, aşk, sevgi gibi konuları var.
Yazarımızın nasıl duygu yüklü olduğuna şahit oldum.
Kızına, babaannesine, depreme dair şiirler ile de karşılaştım.Hepsi birbirinden çok dokundu bana.
Birkaç tane şiirini yazmak istiyorum buraya.
#şiir
Baba olmak zor kızım,
Baba kalabilmek daha zor…
Değişiyor dünya, insanlar, iklimler, mevsimler.
Kötülüğün egemen olacağını çok yazdı
Bizden önceki şairler,
En kötüsünü yaşamak bize kaldı.
#şiir
İnsanın büyümesi pişmanlıktır biraz
Çokça hayal kırıklığıdır geriye kalan.
Kavuşmayı beklerken umutla,
Hastanelerin avlusunda ceset torbaları
Tarihi varsa eğer acının
Yazılsın oraya silinmez kalemlerle
İnsanlığın betonun altında kalan yazgısını
Ve hiçbir çığlık sesi acıtamaz
Artık yeryüzünden bu kadar
İnsan olanı.
Bazen yaraları insanın
Ansızın kanar, kanar,kanar.
Kitapla kalın.
#kübranınkitabı #gülhırsızı