Kitap bir cinayetle başlıyor ve gizemli bir şekilde ilerliyor. Hikaye başta çok sürükleyici, insanı merakta bırakıyor ama ortalara geldiğimde olaylar biraz yavaşladı ve uzatılmış gibi hissettim. Yine de sonu beni gerçekten çok şaşırttı, çok etkileyiciydi ve kitabı daha da anlamlı hale getirdi. Tavsiye ederim