Benim rs kurtarıcı serinin yeni kitabıyla geldim. O kadar akıcı ki bir günde bitirmiştim. Ben Eden ailesinin erkeklerinin sevdiği kadınları okumayı daha çok seviyorum. Canım Eden kızlarımın seçtiği erkekleri değil. Pek iyi tercihleri yok çünkü jdjdjd Jasper harika biri mükemmel ama tek kusuru az konuşmak. Böyle olunca da ben hislerini alamıyorum. Kendini ifade edebildiği tek sahne geçmişini anlattığı kısım. Ayrıca geçmişinin bağlarını koparamayan bir adam olduğu için krize girmeden okumayı başardım. Anne ve babasına büyük kinliyim hâlâ. Jasper'ı asla hak etmiyorsunuz keşke sizi silip atabilse ama işte... Eloise mükemmel biri. Azimli, çalışkan, günışığı bir karakter. Onu zaten çok merak ediyordum ve gereken keyfi verdi bana. Kitap güzel bağlandı onları okumak çok güzeldi. Ve Jasper'ın kitabın sonuna kadar Edens'lardan hoşlanmaması şok ediciydi. Ve anlaşılır. Onlardan hoşlanmayan ilk insan falan olabilir dkdkd Her neyse serinin devamı için heyecanlıyımm.
4/5