·584 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2015 00:00 Bu kitap hakkında ne yazarsam yazayım eksik kalacak. Oysa kitabın her yerinden dolu dolu heyecan, dostluk, kargaşa ve piçlik fışkırıyor. Kendisine bağlayan, bağladıkça da insana o evrende yaşamamanın acısını hissettiren bir kitap...
Yıllar geçti ve kendisine bu seriyi önerdiğim insanlar serinin isminden dolayı asi bad boy hikayesi sanarak bu kitaptan uzak duruyorlar. Yalnızca üzülüyor ve kendi halimde Şahinci'ye sövmeye dönüyorum.