Bizi aşağı çeken hep en yakın dostlarımız değil midir?
Sayfa 503·Kitabı okudu
Alıntı
··2 alıntı·
3.205 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ummadığımiz taşın altından hep dostlar vardı,beni yaniltmadilar cok geç farkedsemde insan kendi gibi düşünen bir dost'a hic bir zaman denk gelmeyecektir dost ilişkilerinde
Öyle demeyelim. Hepimiz birilerinin dostuyuz😊😊😊
Yakın sandığımız dostlarımız
Bu kitap çok çok özel
Bazen değil ,akrabalar da aşağı çekiyor :)
Reklam