Puan vermedi·250 syf.····Okunma: 22 Eylül 2024 21:46 Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, inceleme adına yazdıklarımı tamamen amatör düşünceler ile yazmaktayım. Yazarın daha öncelerde okuduğum bir kaç kitabından sonra bu eserini okumak bana oldukça karmaşık geldi. Kitabın tarihsel bir süreçte geçmesi de bu okumayı zorlaştıran etmenlerden birisiydi. 19.yy bitimi ve 20.yy ın başlarında Rusya da gerçekleşen siyasal olayların bilgisine tam anlamıyla sahip olmamak bazı olaylara bakışta beni zorladı. Kendi yaşamından kesitleri öykülüyor bu kitabında.