Kitap çocuk kitabı diye geciyor fakat bence herkes okumalı kitap bir günlük okumayla biter. Anlatılan hikaye çok güzel felsefi bakış açısı var her şey akış halindedir hayat bir akarsudur düşüncesi benimsenmiş. İlerde çocuğuma kesinlikle okutacagim diye not aliyorum buraya alın okuyun derim.