Öncelikle ne diyeceğimi bilemediğim, afallayıp kaldığım bir kitap. Sürpriz bir sonu olmayan ama tek solukta okunan bir kitaptı. Sadece ve sadece dramdı. Aglamak istiyorsanız gercekten okumalısınız. Hayatımın şu döneminde okumak istemezdim. Yine de kötü bir kitap değildi.