Kitabı yeni bitirdim.. çok taze duygular içimdeyim. Tarif edemediğim bir hüzün de var. Çok severek okudum, çok güzeldi. Aşk, dostluk, nefret, kin, özlem.. ne çok duyguyu yüreğimde hissettirdi. İçindeki olaylar, yaşananlar hem karanlık hem merak uyandırıcıydı. Aşktan ziyade ölüm vardı bu kitapta.. keder yoğunlukluydu
Bir kişide (sevilmemiş istenilmeyen bir ruhun neler yapabildiğini gördük) ki intikam hırsının nelere mal olduğunu görmek,, her şeye rağmen oğlunu bile hiç sayarak aklımdakileri yapması, hem duygusuz, gaddarca takılıp hem de imkansız kavuşulmayan aşkından deliye dönmesi.. her birini okumak çok farklı hissettirdi. Karakterlerin çocukluğundan gençliğine ardından onların çocuklarının hikayesini okumak böylesine geniş perdeden işlemiş olmaları çok hoşuma gitti. Tarihi romanları zaten çok severim, bu kitabın betimlemeleri, anlatışı akıcı ve sürükleyiciydi. Kaç gündür elimdeydi. Uğultulu Tepeleri okumak günlük hayatımdaki bir dinlenme noktasıydı benim için. İyi ki okudum!