Okurken anlatmakta zorlandığımı öncelikle belirtmek isterim. Hatta bazen yarım bırakmak da içimden geçmedi değil.
Felsefe temeli olan birinin daha akıcı okuyabileceğini düşünüyorum.
Belki daha sonra tekrar okuyabilirsem daha anlaşılabilir olabilir. Yavaş ve düşünerek okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Yazar hayatı ve anlamını sorgularken, uyumsuz insanın ve uyumsuzluğun da üzerinde fazlaca duruyor.