·210 syf.····Okunma: 18 Eylül 2024 20:38 “Yaşamak”
Kitabı okumadım Xu ailesinin yaşamını yaşadım ... Çok sade ve akıcı bir dile sahip ,başlarda karakterler karışsa da (isimlerden dolayı) sonrasında kitap içine çekiyor okuyucuyu.
Acıyı çok derin hissettiğim ve yaşamda tek bir hatanın bile nelere mâl olabileceğini çok net gördüğüm bir kitaptı. Başlarda Fugui hepimizi kızdırmıştır evet ama yaşamak da zaten onun en büyük çilesi,cezası haline geldi… Bir insanın başına bu da gelemez denilen her şey onun ve ailesinin başına geldi…
Ağlaya ağlaya okuduğum ve karakterin acısını en derinden hissettiğim kitaplardandı. “Yaşamak”