Puan vermedi·150 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Eylül 2024 21:24 Çok etkileyiciydi insanın boğazı düğüm düğüm oluyor. İnsana son bakanlar, son baktıkları ve hayata son bakış... nasıl anlatsam ki bu kitabı.. memleketi gürcistandan ayrılıp çalışmaya gelmiş hiçbir yerde kaydı olmayan tina ve özlemleri, pişmanlıkları, kaçırdıkları, söyleyemedikleri ne varsa hepsini hayata son bakışında okuyoruz.. üzerine uzun uzun düşünülesi bi kitaptı. Yazarın dilini ve anlatışını da beğendim