Sabahattin Ali gerçekten kendini yine burda göstermiş. Beni bağlayan bir kitap okurken. Kurgusuyla olsun, karakterleriyle derinleştirmiş kitabı. Ama bir türlü ben kitabın sonundaki anlamsızlığı aşamıyorum. İşte sırf o son yüzünden bu kitap benim için 8/10 bir kitap olarak kaldı. (SPOİLER OLABİLİR) Tabii bir yandan düşünüldüğünde Yusuf'ta akıl kalmadığı için ne yaptığını bilmeden öyle hareket etmiş olabilir. Ama öylece uzaklara atını sürmesi hala düşündürüyor...