Bu kitap öyle karışık bir olay örgüsü var ki. Hele sonu hala benim tüylerimi ürpertir aklıma geldikçe. İsmi kitaba cuk diye oturmuş yani bu kadar olamaz. Ve kitabı bitirdiğinizde anlıyorsunuz ismin anlamını. Bu kitap hakkında daha ne söylene bilir bilmiyorum. Okuyun! Okutun! Brontë kardeşler bu yazarlık işini gerçekten çok güzel becerdikleri kesin.