Neden ya neden...
5/10
·416 syf.··
2024 21. kitabı
Yav arkadaş ben bıktım artık... Bir konudan eminim; bir şey ne kadar övülüyorsa fos çıkma ihtimali de o kadar artıyor... Regency romanlara bayılan biriyim. Okumadan duramam. Fakat bu da amma gündüz kuşağı dizisi çıktı yahu. İnsan biraz huzur arıyor bu tür romanlarda. Sinir olmak istemiyor anlatabiliyor muyum sevgili hisromsever kardeşlerim -_- Seveni çok, bayılanı çok, milyonuncu kere okuyanı çok... işte bu arkadaşlara saygım sonsuz. Muhtemelen birer sabır taşları kendileri. Yazar, Jennifer ve Royce karakterlerinin uyumlu olması için o kadar çabalamış ki anlamsız bir ilişki çıkmış ortaya. Kitabın başından sonuna kadar ikilinin uyumu aynen şu şekildeydi; Sylvester&Tweety ve inanın bana inanılmaz yorucuydu. Hani bu kitabı sevgi, huzur, mutluluk gıyabında çerez niyetine okuyorsanız eğer okumayın. Çünkü bu yazarın dili Julia Quinn regencylerine benzemez. Daha gerçekçi demişler ancak hiçbir savaşçı hele ki Dük rütbesine yükseltilmiş bir adam, on yedi yaşındaki bir kızın oyuncağı olmaz. Gerçekçi deniyorsa bunları konuşalım. Kadın karakter demeye dilim varmıyor kızımız on yedi yaşında ve deli dolu hareket etmesi, tutarsız olması, babasına kötülüğü yakıştıramaması, ondan gelecek iki gram sevginin kölesi olması çok normal çünkü karakterimiz on yedi yaşında bir çocuk... Rakamla da yazalım 17. Hee bu yaş o dönem için doğurgan bir eş anlamına geliyor. Günümüzde bile bazı sapkınlara normal geliyor orası ayrı. Spoiler olabilir dikkat~ Ş*ddet ve t*cavüz konusuna gelecek olursak bu da çok sulandırılmış. Kızı itip kakıyorlar, kullanıyorlar, dövüyorlar ancak kızda en ufak korkma belirtisi yok. Çoğu kadın okuyucularımız bunu "kendinden emin, güçlü, başkaldıran, karşı duran" bir karakter olarak görmekte bense kafayı yemişsiniz olarak görmekteyim. Bir çocuk onca olaydan sonra nasıl güçlü olabilir. Ağlayamıyor bile bu bile travma... ve travmaları iyileşmeden bir kahraman yaratmaya çalışmak... Ne yaşıyorsunuz yahu. Nefes almadı ki kız. Tüm bu baskı, şiddet, zorlama ve hız kesmeyen olaylar 17 yaşında bir erkek çocuğunu bile korkutur sindirir. Nefret eder ama korkar yahu. Spoiler sonu~ Kitabın ilerleyis şekli şöyle sevgili romantizmseverdaşlarım; Enemies to lovers Lovers to enemies Enemies to lovers ... Dedim ya huzur yok anca iki sayfa falan bi beyaz bayraklar çekildi o kadar :') Hee bu çiftin yatakta çok mutlu olduklarından eminim ama :D Kitaplardaki romantizm algısı bile aslında bizim hayatlarımızda romantizmi nasıl yaşadığımız veya nasıl yaşamak istediğimizle birebir örüntülüdür. Kitaplardaki çok tripli, gelgitli, laf sokmalı, tartışmalı ilişki dinamiğinden hoşlanıyorsanız eğer ya durağan bir hayatınız var ve kaos istiyorsunuz ya da bir koç burcusunuz... şaka şaka:p ama cidden belki hayatınızdaki bir konuda öfke kusmak istiyorsunuzdur... bunu kadın okuyucu arkadaşlarımla tartışmayı çok isterdim. Coğrafyadan kaynaklıdır kim bilir \'-'/ Ama benim katlanamadığım bir ilişki şeklidir. Her neyse tavsiye eder miyim bilmiyorum. Ama serinin ikinci kitabına simdilik geçmek istemiyorum sevgiyle kalın bayssss<3
Düşler KrallığıJudith McNaught · Epsilon Yayıncılık · 20071,367 okunma
·
172 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.