Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 26 Eylül 2024 22:03 Diktatör romanı olarak geçiyor.
Bu türden ilk romanımı da okumuş olduk.
"Büyülü gerçekçilik " akımınıda ilk defa duydum ve (galiba) ilk defa okudum.
Gayet güzel ve mesaj açık. Bence artık geçerliliğini kaybetti eskiden belki eleştiri yapmak daha zordu eleştiri yapınca gazeteciler , siyasetçiler hapse giriyordu ama şimdi yıl 2024 böyle diktatörlermi kaldı ki. Demokrasi var bi kere...
Güzeldi günümüzden bazı olayları anımsatması can sıktı. Zaten kitap baştan sona karamsar karamsar gidiyor finaldede şaşırtmıyor. Böyle bi kitabıda bu yakışırdı ama helal olsun...