Puan vermedi·520 syf.····Okunma: 25 Eylül 2024 22:39 Kitabın sonunda tek kelimeyle mahvoldum, yıkıldım... Bilmiyorum hayatımın Kemal evresinde okuduğum bir kitap olduğu için kendimi gördüm kemalde ama kendime gelmemi de sağladı açıkçası hiçbir insan böyle sonsuz bir fedakârlıkla sevilmemeli. Kitap bittiğinde Kemal sanki benim arkadaşımdı ve her akşam onunla oturup dertleştik bitmesi bende bir boşluk oluşturdu... Keyifli okumalar.