Puan vermedi·56 syf.····Okunma: 27 Eylül 2024 16:57 45 dakikada okuyup bitirdim. Sade ve anlaşılır bir dille yazılmış olduğundan nasıl okudum nasıl bitti bilmiyorum. Tiyatro olarak yazıldığından kısa zamanda okunup bitirilebilir.
Aynı evde kardeş olarak büyüdükleri ama birbirlerine kardeş gibi bakmayıp aşık olan 14 yaşındaki Şefika ve 19 yaşındaki Ata' nın aşkını anlatıyor ama 14 yaşındaki bir çocuk, 38 yaşındaki paşaya babasının borcunu ödesin diye veriliyor. O çocuk yataklara düşüyor ve verem oluyor.Aşkının verem olmasına dayanamayan Ata , zehir içiyor ve birlikte ölüme gidiyorlar.Eski zamanlarda anne ve babaların, çocuklarını evlenmek istedikleri kişilerle değil de kendi münasip gördüğü kişilerle evlendirmesinin ne büyük felaketlerle sonlanacağını kitap gözler önüne seriyor. Hazin son gibi gözükse de karakterler öbür dünyada birlikte huzura ereceklerine inanıyorlar.