·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Eylül 2024 17:23 Kitap genel olarak okutuyor kendini. Konu ve karakterler iyi ancak bir noktada birbirini bu kadar seven insanlar nasıl başkasıyla beraber de olabiliyor da dedirtiyor insana. Cinselliğin aşırı ama cidden aşırı ön planda olduğu bir kitap bu kadarına da gerek var mıydı diyor insan. Okunur mu tabiki de evet ama aşırı beklentiyle değil. Normal, okutan bir aşk romanı diyebiliriz. Serena karakterini de çok sevdiğimi söylemek isterim :) ve kitabın sonunda Torres kalbimi sızlattı ne demek istediğimi okuyanlar anladı.