Puan vermedi·134 syf.····Okunma: 27 Eylül 2024 18:35 Çok küçükken bir televizyon programında filmini görüp korktuğum kurguyu, kitap kulübünde seçmemizle birlikte okumak durumunda kaldım. Böyle diyorum çünkü Türk yazar okuma alışkanlığım pek yok maalesef. Okusam bile bilindik yazarların eserlerini okuma kültürümü henüz tam oturtamadım, bunun da okulda içi boş şekilde ezberletilmelerinden kaynaklanan bir eğitim travması olduğunu düşünüyorum. Benim en az okuduğum tür olduğu için kitaba “asla beğenmem” gözüyle bakıyordum ama ters köşe oldum diyebilirim. Buna günümüz Türkçesiyle yazılması da etki etmiş olabilir ama okurken çok keyif aldım, hiç bitmesin istedim resmen. Bitirene kadar evde gerçekleşenler gerçekten çok gerçekçiydi, kitap benden tam puan aldı.